woensdag 28 oktober 2009

schommelgedicht voor meisje

meisje
je zit op de schommel
van mijn poetisch paleis
je schommelt
Erik duwt je niet te hoog
hoofd achterover
je wil hoog
hoog en uren schommelen
me kind, me lieve meisje
je zit op een schommel
van mijn poetisch paleis je
schommelt
Erik duwt je niet te hoog
hoofd achterover,
je wil hoog
hoog en uren schommelen
me kind, me lieve meisje
je zit op een schommel
van mijn poetisch paleis je
schommelt
Erik duwt je niet te hoog
hoofd achterover,
je wil hoog
hoog en uren schommelen
me kind, me lieve meisje
je zit op een schommel
van mijn poetisch paleis je
schommelt
Erik duwt je niet te hoog
hoofd achterover,
je wil hoog
hoog en uren schommelen
me kind, me lieve meisje
je zit op een schommel
van mijn poetisch paleis je
schommelt
Erik duwt je niet te hoog
hoofd achterover,
je wil hoog
hoog en uren schommelen
uren schommelen
uren schommelen


Erik Lelieveld
14 maart 2002

Geen opmerkingen:

Een reactie posten